2011. december 1., csütörtök

Újabb játékban veszek részt...


... a Gyöngyzug különleges karácsonyi, vagy inkább új évi játékán. Juci mindig szuper játékötletekkel áll nekünk elő, az én játék iránti szeretetem pedig fogyhatatlan:-).
Ebben a játékban most pont ő lett a párom!
Ezeket a fantasztikus ékszeralapanyagokat kaptam tőle, melyben zseniális, aprólékos munkával készített horgolt bogyói is fellelhetőek! Ezekből kell egy ékszert készítenem és december 31-én megmutatnom! :-) Jucinál majd megnézhetitek, hogy tőlem milyen alapanyagokat kapott.

4 megjegyzés:

  1. Hűű, mennyi szép Juci bogyó! Kíváncsi vagyok mi lesz velük! Jó alkotást!

    VálaszTörlés
  2. Ezek a Juci bogyók nagyon szépek! Gyönyörű ékszer lesz belőle!

    VálaszTörlés
  3. Juj, vannak Neked Juci bogyóid!? Irigykedem... :) olyan klassz ez a játék, de még nem mertem benevezni! Kiváncsian "leslek" majd Titeket! ;)

    VálaszTörlés
  4. Wow! Szuper csomag, szuper bogyeszokkal!
    Kíváncsian várom a végeredményt :)

    VálaszTörlés